Saturday, November 11, 2006

10 comments:

Anonymous said...

Lyke lyke, eis'edo?
'H mipos: Anoikste mikra mou katsikakia, eimai i mama sas...
'H akoma: Let's go to the hidden place...

Anonymous said...

Όλα τα κουλά εδώ μέσα θα τα δούμε, Θεέ μου?...
Δε μου λες, δεν αφήνεις τα βουκολικά να πιάσεις κανα άστυ? Έστω και παγωτό!!!

Anonymous said...

Δεν μπορώ αυτό το κοκκινωπό τούβλινο χρώμα.... και τα παράθυρα; Πού είναι τα παράθυρα; Θα προτιμήσω κάτι τέτοιο

Anonymous said...

Τι εύκολο πράγμα τελικά να είσαι διερμηνέας.... Αγαπώ Catherine Tate! Είμαστε και συνονόματες!

Anonymous said...

Kaiti, ante na plyneis kana kaltsovrako, mori, pou mou 8eleis kai vila!
To kalyvi kai poly sou peftei!
Ante kai ligi Raffaellw, stin kalyteri ;-)

Anonymous said...

Teleia i Catherine! Otan ti vlepo pefto xamou apo to gelio. Ki ego, alloste tis sxolis tis eimai: 12 glosses aptaistos! Pao gia 13i opou na'nai.
I can do it!!!

Anonymous said...

Από την άλλη μεριά τι έχει;

Y said...

- ΠΡΟΣ ΑΧΑΪΡΕΥΤΕΣ (ξέρουν ποιες είναι): Βρε αχαϊρευτες! Όλα αυτά σας τα προκάλεσε η φωτογραφία με το κόκκινο σπίτι; Πάλι έξαλλη με κάνατε. Θα σας ξεμαλλιάσω!
- ΠΡΟΣ MARX MARVELLOUS: Από την άλλη μεριά, έχει βαθύτατο δάσος. Η φωτογραφία είναι σε δρυμό της Αλαμπάμα. Ο καλλιτέχνης (William Chrιstenberry) φωτογράφισε το σπίτι δεκάδες φορές, από το 1974 έως το 2002, παρακολουθώντας τη ζωή του έρημου κτηρίου μέσα στον χρόνο. Τόσο καλά.
- ΠΡΟΣ BITCHY_TONGUE: Αγαπητή Φαρμακόγλωσσα: με έχει πιάσει urban fever και σκέφτομαι συνέχεια το αδιανόητο: θέλω να βελάξω!

Anonymous said...

Το κοτέτσι που βλέπετε, το χτίσαμε όταν ψόφησε κι η τελευταία κότα, γιατι μπαίνανε κατι ανώμαλοι και ...καταλαβαίνετε. Αυτα τα ακαταλαβίστικα που λενε οι φίλοι σου, παιδί μου, δεν ξέρω τι να πω. Εγω έχω γνωρίσει προσωπικώς την Καιτη Ντιριντάουα και δεν νομιζω ότι θα μιλούσε έτσι, με τόση περιφρόνηση για τον τόπο μας. Σίγουρα δεν είναι αυτή.

Y said...

- Προς TON THEIO MOU: Θείε, θείε, πάλι μου ανοίξετε τα μάτια... Διαβάστε παρακάτω τι φρικτό ανακάλυψαν οι άνθρωποι μου.

- Προς ΟΛΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ:

Δεν ξέρω πια τι να πω. Είμαι σε πολύ δύσκολη θέση, αλλά για λόγους ασφάλειας και ψυχικής υγείας των commentators, είμαι υποχρεωμένος να αποκαλύψω την εμπιστευτική πληροφορία που μόλις έφτασε στο καλλιτεχνικό γραφείο μου:
Η κυρία που φέρεται ως "ΚΑΙΤΗ ΝΤΙΡΙΝΤΑΟΥΑ" είναι η ξεχασμένη τηλεοπτική περσόνα ΚΑΙΤΗ ΦΙΝΟΥ.

Υ.Γ.: Σας την παραδίδω, πεινασμένες ύαινες!